הכרעה: הכנסת תבחר נציגים לוועדה למינוי שופטים

אבי רבינא No Comments on הכרעה: הכנסת תבחר נציגים לוועדה למינוי שופטים

הכנסת תבחר היום את נציגיה לוועדה לבחירת שופטים. ראש הממשלה נתניהו תומך בבחירת נציג אופוזיציה

צילום: Hadas Parush/Flash90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכנסת תבחר היום (רביעי) את נציגיה לוועדה לבחירת שופטים, בהחלטה שתעיד מה יהיו עתידן של שיחות ההידברות בבית הנשיא בנוגע לרפורמה המשפטית.

בשעה האחרונה החלה פגישת ראשי הקואליציה יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שם דנים בנושא הבחירות לוועדה. נתניהו תומך במינוי נציג אחד מכל מחנה, אך במקביל, ראש הממשלה הבהיר לשותפיו בממשלה כי במידה ולא יהיו הסכמות בבית הנשיא הממשלה תקדם חלקים מהרפורמה גם באופן חד-צדדי.

חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד הסיר את מועמדותו לנציגות בוועדה, אך מנגד חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד הודיעה כי לא תסיר את מועמדותה. זאת לאחר שיו"ר הקואליציה אופיר כץ דרש מהמועמדים שנותרו מהליכוד להסיר מועמדות לנציגות בוועדה.

בעקבות כך ראש הממשלה הזמין את חברת הכנסת גוטליב לפגישה בלשכתו. לדברי גוטליב: "הסיכויים שלי מאוד קלושים להיבחר. אך לא אסיר את מועמדותי. אני מקווה שמאחורי הפרגוד יצביעו לשני נציגים מהקואליציה".

מוקדם הבוקר התייחס השר איתמר בן גביר לדיון אצל ראש הממשלה ואמר "נדרוש להביא מיידית לקריאה שניה ושלישית את החלקים החשובים של הרפורמה. אם אין הסכמות בבית הנשיא אז צריך להפסיק לחכות", כך השר בן גביר.

חבר הכנסת אביחי בוארון מהליכוד אמר במהדורת הבוקר: "אני מקווה שבסוף היום נראה שני חברי קואליציה בוועדה למינוי שופטים. עוד הוסיף חבר הכנסת בוארון: "הרפורמה המשפטית תקודם במלואה גם אם לא יהיו הסכמות".



0 תגובות